Even voorstellen.. Dennis & Joey

12 May 2021

News

Dennis en Joey zijn inmiddels al een aantal weken geleden aangesloten bij ons Binnendienst team. De hoogste tijd om hen aan jullie voor te stellen.

Dennis

Naam: Dennis Veldkamp (22 jaar)
Woonplaats
: Maassluis
Hobby's: Sporten (voetbal + tennis) en gezelligheid met vrienden.

Vertel Dennis, wat doe je bij DOM en wat deed je vóór DOM?
Ik werk nu sinds 2 maanden bij DOM Nederland op de Binnendienst in de functie van Commercieel Medewerker. Hiervoor heb ik gewerkt als accountmanager binnen de evenementenbranche.

En hoe heb jij je eerste weken bij DOM ervaren?
In het begin kwam er veel informatie op mij af. De collega's zijn gelukkig erg behulpzaam en het voelt daarom als een ''warm nest'' waarin ik terecht ben gekomen. Wat me vooral aanspreekt is het klantcontact en de afwisseling van de werkzaamheden. Ik kan echt meerwaarde creëren voor de klant en dat spreekt mij aan.

Wat is je hoogtepunt bij DOM tot nu toe? Op 1 april (geen grap) vloog er een eend door het raam het kantoor binnen. Dat is denk ik wel het grappigste hoogtepunt van mijn korte tijd bij DOM.

Wat wil je verder nog kwijt?
Ik kijk ernaar uit om iedereen nog beter te leren kennen en veel contact te hebben. Tot aan de telefoon!

Joey

Joey binnendienstNaam: Joey Levoleger (21 jaar)
Woonplaats: Den Haag
Hobby's: Sporten (kickboksen), feestjes en gezelligheid

Ha Joey, hoe zou jij je voorstellen aan onze klanten?
Ik werk sinds november 2020 bij DOM Nederland op de Binnendienst afdeling in de functie van Commercieel Medewerker. Hiervoor heb ik gewerkt bij een verhuisbedrijf en in de sales ervaring opgedaan.

En hoe heb jij je eerste weken bij DOM ervaren?
Leuk! Ik kom van een buitendienst functie. Het heeft me positief verrast hoe goed een binnendienst functie bij mij past. Er is veel afwisseling in het werk en het directe contact met onze klanten vind ik erg leuk. Ik heb veel geleerd de afgelopen maanden. Het team is hecht en je hebt het gevoel dat je ergens thuis komt.

Wat kan jij voor meerwaarde toevoegen voor onze klanten?
Ik heb een persoonlijke aanpak en oprechte interesse.

Wat wil je verder nog kwijt?
Ik hoop dat ik jullie met mijn persoonlijke aanpak verder kan brengen en jullie beter mag leren kennen. Wellicht tot gauw!