DOM presenteert ENiQ LoQ

30 October 2019

eniq loq fitness

DOM Security presenteert ENiQ LoQ. De nieuwe lijn voor slimme toegang van kluisjes en andere kleine objecten. DOM ENiQ LoQ is compatibel met het ENiQ Security Ecosysteem. ENiQ LoQ is niet alleen een oplossing voor lockers, maar ook voor verschillende opslagsystemen zoals gereedschapskisten of opbergkasten. Geïnspireerd door een traditioneel meubelslot, is het een oplossing die geschikt is om het probleem op te lossen dat de meeste lockers en opslagsystemen hebben: het verlies van sleutels en uiteindelijk het verlies van controle over het beheer van de opslagruimten.

De meeste bedrijven en industrieën die gebruik maken van lockers of andere vergelijkbare opslagsystemen zullen het erover eens zijn dat het verliezen van de controle over sleutels of het vergeten van de toegangscode een groot probleem is bij het beheer van een aanzienlijk aantal opbergsystemen. Met ENiQ LoQ wordt dat probleem opgelost door slechts één transponder te gebruiken om het opslagcompartiment te openen. Door ENiQ LoQ aan te sluiten op het ENiQ Security Ecosysteem, kunnen individuen dezelfde transponder gebruiken om toegang te krijgen tot andere toegangspunten.

ENiQ LoQ Details:

• Aangedreven door RFID-technologie met Mifare-protocol, dus compatibel met elke Mifare-transponder op de markt.
  •  Twee gebruikersmodi: Standaard modus en multi-user modus
  • Stijlvolle en eenvoudige gebruikersinterface.
  • Verkrijgbaar in twee verschillende knoppen: Standaard knop en ronde knop en in zeven verschillende knopkleuren: rood, blauw, geel, groen, roze, zwart, wit, blauw, geel, groen en roze.
  • Mogelijkheid om een bedrijfslogo of lockernummer toe te voegen voor personalisering.

Meer weten over hoe ENiQ LoQ kan helpen om jouw eigendommen te beschermen? Klik hier voor meer informatie.